Mulla on kurkku ny ihan sairaan kipeänä ja käheänä, oon laulanu rantasipin kanssa sen SingStaria. Haha.

Aamulla olin ihan sairaan väsynyt. Eräs tyyppi valvotti mua läpi yön.. Sillä oli jtn. ongelmia. Koulussa oli perinteisen tylsää, matikantunnilla en jaksanu keskittyä lainkaan, kuviksessa en löytänyt vesivärinapeista sopivaa ruskeata Kolumbusen lippulaivaa, Santa Mariaan, sekä uskonnossa meidän piti kitjoittaa Mikael Agricolasta sikana sellansta tekstiä "joka saatetaan kysyä kokeessa".

Huomenna on FysiikkaKemiaa, läksyt olin tehny jo ajat sittn, millonkohan meillä on ollu siellä kunnollinen oppitunti. Vikemski pelattiin aliasta ja sitä ennen oli lomaa ja sitä ennen oltiin tietokoneluokassa. Niinpä niin.

Karkaan huomenna jonnekin kaupungille, haluan uudet farkut ja ne kengät, jotka näin andiamossa. Ai niin, paljonkohan mulla on rahaa, 15€, enpä menekään minnekään. Huomenna vois kyllä lisätä personaleille sarjakuvaa ja jtn. piirustuksia, jos nyt jaksais. Meen kohta kattomaan huippumalli haussa -nimistä televisio-ohjelmaa, joka alkaa kello 20.00 televisiokanavalsta nimeltä Nelonen. Hah.